Nieuwe trailer: Dilwale Dulhania Le Jayenge

ddlj-1000-weeksYash Raj Films komt met een perfect eerbetoon aan het iconisch liefdesverhaal ‘Dilwale Dulhania Le Jayenge‘ die 12 december 1000 weken onafgebroken in de bioscoop draait.

Bekijk de trailer en laat je opnieuw meevoeren door dit inmiddels legendarisch liefdesverhaal.

Dilwale Dulhania Le Jayenge werd uitgebracht op 20 oktober 1995. Dit jaar is het 19 jaar geleden dat de film voor het eerst in de bioscoop verscheen en sindsdien draait deze onafgebroken in Maratha Mandir in Mumbai. DDLJ vindt ook vandaag nog de weg naar het publiek en kaarten zijn altijd weer uitverkocht.

DDLJ gaf een nieuwe impuls aan Yash Raj en gaf acteur Shah Rukh Khan de identiteit van de ‘romanticus’. Ook actrice Kajol en het was een prachtige start voor debutant regisseur Aditya Chopra.

Omdat de film dit jaar tevens dit jaar 1000 weken in Maratha Mandit draait is productiebedrijf Yash Raj Films van plan om dit groots te vieren. Deze nieuwe trailer van de film die ‘liefde’ opnieuw definieerde is de kick-off van de festiviteiten die later in december gepland staan.

“We zullen 15 minuten nog nooit vertoond beeldmateriaal vertonen. Wij zullen samen met iedereen de film bekijken. Zo’n mijlpaal is voor ons allemaal een zeer bijzonder moment.Het is de op één na langstlopende film. De eerste is een Chinese film, als ik het goed heb. We zullen dit zeker vieren”, aldus Shah Rukh Khan.

Een onderdeel van de viering van deze Bollywoodklassieker is dat SRK en Kajol samen te zien zullen zijn in de populaire tv-show Comedy Nights with Kapil. Daarnaast is het productiebedrijf van plan om een evenement in Maratha Mandir te organiseren.

Lees ook:Maratha Mandir stopt met DDLJ
Lees ook:Dilwale Dulhania Le Jayenge breekt opnieuw record
Lees ook:DDLJ blijft draaien in Maratha Mandir
Lees ook:DDLJ blijft voorlopig draaien in Maratha Mandir
Lees ook:DDLJ breekt eigen record

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.