Barfi komt met interactieve app

Heb jij de YouTube-applicatie van Barfi al uitgeprobeerd? Nog niet? Dan moet je dat zeker doen!

Maak kennis met Barfi

Voor een interactieve ervaring met Barfi is deze innovatieve applicatie in het leven geroepen.

Heb jij er weleens van gedroomd dat Ranbir Kapoor kusjes jouw kant op blaast? Die droom kan nu werkelijkheid worden… nou ja.. virtueel in ieder geval.

De app maakt het mogelijk om Barfi te ontmoeten en kennis te maken met zijn vele stemmingen. Kapoor zal als Barfi glimlachen, dansen, huilen, liefhebben en zelfs flirten met haar gebruikers volgens hun wensen op hun computerscherm!

Bekijk de app nu op www.youtube.com/barfi.

Eigenzinnig
“Toen UTV met dit concept naar mij toekwam, dacht ik meteen: Geweldig! Het is een totaal nieuwe manier om in contact te komen met mijn fans. We hebben ontzettend veel scenes opgenomen om deze app te realiseren en ik ben ervan overtuigd dat gebruikers een geweldige tijd hebben terwijl ze de verschillende stemmingen en eigenzinnige stijlen van Barfi ontdekken”, aldus Ranbir Kapoor.

Innovatief
Disney UTV voegt toe: “We zijn continu bezig met innovatie en proberen al onze films op een unieke wijze aan ons publiek te presenteren. Ranbir is een jeugdicoon en heeft enorm veel fans online. Daarom besloten wij om Ranbir’s charismatische persoonlijkheid te combineren met Barfi om op deze manier een nieuwe  en spannende ervaring te creëren waar gebruikers zich uren mee kunnen vermaken”, aldus Shikha Kapur, Executive Director – Marketing, Studios, Disney UTV.

Vertederende app
Google India is enthousiast over de interactiviteit. “Het is hartverwarmend om te zien hoe Indiase filmmakers gebruik maken van de interactieve elementen van YouTube om te zorgen voor meer betrokkenheid en interesse voor hun films.”

“YouTube is de afgelopen jaren sterk gegroeid binnen de filmindustrie en wordt wereldwijd gebruikt voor de promotie van films. Met deze vertederende app, waar gebruikers veel plezier aan zullen beleven, legt UTV  duidelijk de lat hoog voor de Indiase filmindustrie, “aldus Praveen Sharma, hoofd van de Media Sales, Google India.

Barfi is geregisseerd door Anurag Basu en staat gepland voor een release op 14 september. De film draait ook in de Nederlandse bioscopen.

Preview
Zijn naam is Murphy, maar iedereen noemt hem Barfi! Murphy is namelijk doofstom en wanneer hij zijn naam zegt hoor je Barfi.

In Darjeeling is Barfi het gesprek van de dag. Hij is altijd wel iets van plan of hij hangt de charmeur uit bij de dames. Zijn bitterzoete relatie met twee jonge dames Shruti (Ileana D’Cruz) en Jhilmil (Priyanka Chopra) zet zet een keten van gebeurtenissen in beweging die zijn leven op z’n kop zetten!

UTV Motion Pictures en regisseur Anurag Basu nodigen jouw uit om getuige te worden van de grappige, ondeugende en soms gekke capriolen van Barfi. Een hartverwarmend verhaal van onbaatzuchtige liefde en het vinden van geluk in de kleinste dingen in het leven met als onderliggende boodschap “Don ’t Worry. Be Barfi!”

Lees ook:Exclusieve video: Ala Barfi (Barfi)
Lees ook:Ek Tha Tiger enige Bollywoodfilm op jaarlijkse Zeitgeist-rapport
Lees ook:Google lanceert Indiase muziekzoekdienst
Lees ook:Salman Khan heeft meeste fans op sociale media
Lees ook:EXCLUSIEF! Barfi! Indiase Oscarinzending!